Hoe kan ik contact op nemen met Sneeuwkettingenkopen/ TWISTIM?
Bij TWISTIM draait alles om efficiëntie.
Om ons prijspeil zo laag mogelijk te houden hebben wij alles wat niet strikt noodzakelijk is geschrapt.
Waarom zou jij betalen voor een helpdesk die je toch niet gebruikt?
Waarom zou jij betalen voor lange telefoongesprekken als we ook alles efficiënt via de e-mail af kunnen handelen?
We proberen een zo duidelijk mogelijk website te hebben.
Heb je toch vragen, vul dan het contact e-mail in. (zie menu balk)
Indien gewenst zullen we je terug bellen.
Hoe kan ik betalen?
Betalen per IDEAL (dit kan vanaf € 10,00 goederen waarde) heeft onze voorkeur omdat dit voor ons onmiddelijk zichtbaar is. iDEAL betalingen worden uitgevoerd middels een tussenaccount bij stichting MOLLIE. Dit is veilig voor U en ons.
Daarnaast zijn er ook een aantal andere methoden welke gebruikt kunnen worden tegen een bepaalde tpeslag, zoals Paypal - creditcard - Bancontact - Belfius - Sofort - Achteraf betalen via Billink ( na goedkeur door Billink)
U kunt ook kosteloos vooruit betalen, dit vertraagd de verzending echter.
(dit duurt normaal 1 - 4 werkdagen voordat de betaling binnen is)
Als U iets snel geleverd wilt hebben is Ideal de beste manier.
U dient wel vooraf zeker te weten dat het bestelde op voorraad is.
Verzenden onder rembours is niet mogelijk.
TWISTIM is een webshop welke in principe alleen verstuurd. Alleen enkele volumineuze producten kunnen eventueel op afspraak (tijdens kantooruren op werkdagen) afgehaald worden in ons logistiek center.
Hoe werkt achteraf betalen via KLARNA - bijzonderheden.
KLARNA voert voor TWISTIM - sneeuwkettingenkopen.nl het volledige achteraf-betaalproces uit.
Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van KLARNA via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. ( binnen 14 dagen van plaatsen order)
Je kunt bij onze webshops betalen met een digitale acceptgiro tot een bepaald bedrag.
Ter goedkeuring voert KLARNA een gegevenscontrole uit.
KLARNA hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven staat in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk betalen met een alternatieve betaalmethode.
Je kunt bij vragen altijd contact op nemen met KLARNA klantenservice via 020 808 2852.
Voor meer informatie verwijzen wij je naar https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Verzenden onder rembours is niet mogelijk
Verzenden onder rembours is niet mogelijk. Dit vanwege het feit dat diverse personen in het verleden hun zending niet accepteerden en TWISTIM dan met kosten werd opgescheept.
Veilig en snel is betaling via Ideal.
Als U achteraf wilt betalen kan dit via KLARNA, zie hier boven.
Kan ik met een Buitenlands BTW nummer op BTW nul tarief kopen?
Dit is mogelijk onder bepaalde voorwaarden.
- Alleen bij een producten met een minimale netto verkoopprijs / order waarde exclusief bijkomende kosten van € 121.00 incl. 21 % BTW.
- Dit dient voor de bestelling aangevraagd te worden. Als bewijs eigenaar BTW nummer hebben wij een verklaring van eigendom BTW nummer nodig, deze kunt U ons e-mailen.
- Deze verklaring kunt u verkrijgen bij de Belastingdienst of Kamer van Koophandel.
- Na akkoord TWISTIM kunt U de order invoeren. TWISTIM zal daarna de BTW verleggen en een juiste factuur sturen. De BTW wordt alleen op de product waarde in mindering gebracht.
- Dit alles dient te geschieden voor verzending. Achteraf mag dit niet gedaan worden. Dit kan ook niet bij afhalen, alleen bij verzending.
- Over de verzendkosten wordt wettelijk wel BTW berekend.
- Er wordt geen BTW gecrediteerd. Het juiste factuur bedrag dient middels de BTW nul factuur door U betaald te worden.
Hergebruik verpakkingsmaterialen.
TWISTIM hecht veel waarde aan het milieu. Derhalve hergebruiken wij verpakkingsmateriaal zo veel mogelijk. Het kan dus zijn dat U producten ontvangt in een gebruikte kartonnen doos of ander verpakkingsmateriaal. Zo sparen wij het milieu, en besparen op verpakkingskosten. Zodoende kunnen wij de kosten ook zo laag mogelijk houden, en dus ook de prijs die u als klant betaald.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De eventueel door ons berekende transportkosten ziet U direct bij de producten staan. (voor levering in Nederland)
Voertuig sneeuwkettingen worden in NL en BE gratis verzonden.
Overige producten: binnen Nederland kosteloos verstuurd vanaf €150.00 goederen waarde. (o.a. afhankelijk van merk en formaat)
Voor levering in België gelden andere tarieven, welke U kunt zien als U het aflever land wijzigt van Nederland naar bijvoorbeeld België.
Hoe lang is de levertijd?
Normaliter zullen wij de bestellingen binnen 2-3 werkdagen na order uit eigen voorraad versturen middels PostNL.
Hiervan ontvang je normaliter een Track&Trace email.
Tevens versturen wij altijd status updates per email.
Wat als ik er niet ben tijdens aflevering?
Als je er niet bent, zal PostNL een bericht achterlaten en normaliter afleveren bij de korts bij zijnde PostNL pakketshop.
Indien jouw spullen bij buren e.d. afgeleverd kunnen worden dien je dit middels een briefje op jouw deur aan de vervoerder te melden.
Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
Dit kun je doorgaans volgen via de track&trace email welke je ontvangt, maar dit blijft een indicatie.
Is afhalen en montage en uitleg mogelijk?
TWISTIM is een webshop welk normaal verstuurd vanuit een eigen logistiek centrum.
Afhalen van bepaalde producten in ons magazijn is mogelijk na bestelling en betaling. (Vraag vooraf of product daar op voorraad ligt)
Afhalen kan op afspraak in BEEK (L)
Uiteraard is het op afspraak in BEEK mogelijk om een instructie te ontvangen betreffende de montage van sneeuwkettingen.
Wat zijn de openingstijden?
TWISTIM heeft geen vaste openingstijden.
U kunt 24 uur per dag bestellen.
Welke keurmerken heeft TWISTIM
TWISTIM / sneeuwkettingenkopen is een onderneming met als missie:
de beste Kwaliteit en Service aan een concurrerende Prijs.
Wij hebben het webwinkelkeurmerk en ook de webwinkelkeur beoordelingen.
Hoe gaat TWISTIM om met de privacy wetgeving en cookies?
TWISTIM heeft deze privacyverklaring opgesteld om aan te tonen dat wij uw privacy zeer serieus nemen. Alle gegevens die door TWISTIM worden verzameld, zullen strikt vertrouwelijk bewaard worden en zullen niet worden uitgeleend, verhuurd of verkocht, noch op een of andere manier worden openbaar gemaakt. De informatie die u aan TWISTIM geeft, zal met de grootst mogelijke zorg behandeld worden. Zoals iedere firma weet ook TWISTIM graag waar de klanten vandaan komen en hoeveel bezoekers wij op onze site hebben.
Om dit te meten gebruiken wij veilige cookies, welke geen verdere gegevens van bezoekers vastleggen of verhandelen op welke wijze dan ook.
Ik wil mijn bestelling retourneren.
Heeft U een verkeerde keuze gemaakt of voldoen de ontvangen producten niet aam uw verwachtingen? Dit is geen probleem. U kunt dan volgens punt 4,1 van onze algemene voorwaarden gebruik maken van retourneren, na akkoord door TWISTIM.
Hiertoe vult U eerst een RETOURAANVRAAG in met al uw gegevens.